Home Banking jest jednym z elementów z Naszego systemu bankowego. Za pośrednictwem komputera, z wykorzystaniem stacjonarnej lub komórkowej sieci telefonicznej (w tym internetu) możesz korzystać z usług bankowych bezpośrednio z siedziby firmy, z biura lub domu.
Oto najważniejsze cechy Home Banking’uFunkcjonalność:
- wygoda – kontakt z Bankiem możliwy jest w dowolnym czasie w siedzibie Klienta,
- dostęp do aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach w Banku (śledzenie stanu rachunków),
- obsługa wielu rachunków Klienta,
- różnorodność dostępnych operacji (przelewy, przelewy do ZUS, Urzędu Skarbowego, składanie zleceń płatniczych)
- przesyłanie i odbiór informacji tekstowej,
- możliwość wprowadzenia wielu podpisów elektronicznych dla jednego Klienta (autoryzacja przez pracowników-operatorów),
Cechy techniczne:
- odseparowanie komputera Klienta od systemu bankowego,
- pełne bezpieczeństwo po stronie Banku i Klienta – zabezpieczenie dostępu do systemu za pomocą haseł, autoryzacja dyspozycji hasłem lub kluczem,
- bezpieczeństwo przesyłanych informacji (szyfrowanie / kodowanie transmisji danych),
- prostota aplikacji i minimalne wymagania sprzętowe u Klienta,
- przyjazna aplikacja po stronie Klienta umożliwiająca przekazywanie dyspozycji i współpracę z dowolnym systemem finansowo-księgowym,
- pełna kontrola pracowników Banku nad pracą systemu,
- szybko i ekonomicznie – zlecenia są przygotowywane w siedzibie Klienta, a czas połączenia z Bankiem poprzez system Home Banking to czas niezbędny na przekaz danych z Banku lub wysłanie zbiorów do Banku.