Usługa SMS Banking to usługa SMS zapewniająca dwukierunkową komunikację za pomocą wiadomości SMS pomiędzy Posiadaczem rachunku a Bankiem.
Za pośrednictwem usługi SMS Posiadacz rachunku może:
- uzyskiwać aktualne informacje o rachunkach bankowych,
- otrzymywać automatyczne powiadomienia po zdarzeniu (np. zmiana salda rachunku, założenie blokady),
- otrzymywać automatycznie generowane komunikaty informujące o stanie na rachunkach (np. codzienne informowanie o saldzie na wskazanym rachunku),
Warunkiem korzystania przez Posiadacza rachunku z usługi SMS Banking jest:
- złożenie dyspozycji oraz posiadanie telefonu komórkowego operatora krajowego,
- Posiadacz rachunku może wskazać maksymalnie trzy numery telefonu do korzystania z usługi SMS Banking,
- aktywacja usługi SMS Banking, podczas której Posiadacz rachunku otrzyma hasło dostępu i informację z listą dostępnych poleceń następuje w siedzibie Banku,
- wykonanie informacji za pośrednictwem SMS Banking wymaga sformatowania odpowiedniej treści wiadomości (komendy SMS) na wskazany przez Bank numer telefonu,
- szczegółowy wykaz komend Posiadacz otrzymuje podczas aktywacji usługi,
- usługa SMS Banking przestaje być świadczona w przypadku rozwiązania Umowy rachunku lub złożenia rezygnacji ze świadczenia tej usługi,
- usługa SMS Banking działa 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
- za usługę SMS Banking Bank pobiera prowizję zgodnie z obowiązującą w Banku Taryfą prowizji i opłat.